28 Ekim 2015 Çarşamba

Krizantem

Bir şarkı duyuyorum hızlı adımlarla yolumu kısaltmak isterken, Müzik beni alakoyoyur. Çoğu şey apansız olur, birden bire karar verilir birden bire yapılır. Ben mesele hep aniden karar veririrm. Nedenini nasılını hiç düşünmem, bir şey yapıyorken ya da yapacaksam da yapıyorumun devamıdır. Üstüne çok düşünmeye, çok söz söylemye ihtiyaç duymuyorumdur.

Çiçekleri solduruyorum misal. Solmuş çiçekler biriktiyorum da denilebilir. küçük kafalı kasımpatlar mor olmalı -şarkı sözüyle müsemma gece vakti görünmeli- ya da mora çalan bordo, ya da dünyanın bütün renkleri. Solmuş çiçekler, yenisi olmayan tazelenmemiş bir gün gibi, ara aralıklarını yaşamamak için vazoda bekletiyorum onları ya da girişte portmantonun oralarada, kendini unutsun, kendini kurutsun.

Bazan bir şarkı, bazan bir koku kuyunun kapağını aralıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...