1 Nisan 2012 Pazar

yorgunum

çooook yorgunum, bu ifadenin arkasına bilinen diğer kelimeleri sıralamayacağım bugün. çok yorgunum dünyanın bütün yükünü omuzlamışım da sanki dört nala koşuyorum bir kısrak gibi. at diyemedim kusura bakmayın bu konuda bazı gerekçelerim var.

çok susuzum dudaklarım kupkuru hep, omuzlarımı dik tutamıyorum  sürekli boynum ve sırtım ağrıyor. bugün bu yorgunluk hat safhadaydı niyeyse. ömrümce hiç dinlenemedim herhalde ve bu gidişle de hiç dinlenemeyeceğim sanırım, ben dinlenmesini bilmiyorum. haftalık iznim çarçabucak bitiyor günün akşam olması nedir ki. yıllık iznim gelmeden önce hep diyorum ki ben de bu yıl yatayım şöyle güneş ışınlarının eğik gelme saatlerinde bir koltukta ama olmuyor. diğer insanlardan ne eksiğim var bilmiyorum. ama harekete alışmış bu bünyeye oturmak yatmak yasak.

kış yorgunluğu diye de bişey vardı galiba, bu o olabilir mi diyeceğim ama benim böyle mevsimsel lükslerim yoktur. ama bugün kışın son günüydü galiba gece başlayan lodos öğleden sonra yağmura dönüştü. bütün lodosların gözü yaşlıdır. şimdi yarın yunmuş yıkanmış arınmış, aydınlık parıldayan bir güne uyanacağız galiba. benim de şimdi tek dileğim bu arınmışlığın bana da geçmesi. sabahleyin beni uyandıran karga umarım sabahı güneşle boyar.

her şey o ispanyol filmdeki gibi aslında. güneşli pazartesiler herkes için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...