7 Nisan 2012 Cumartesi

emar

mr randevum geldi çattı sonunda. sabaha karşı 05.00'de. belimdeki ağrı oldukça hafifledi bu esnada, belki mr tarihlerini bu kadar uzak bir geleceğe atmalarının sebebi de budur. zaman her şeyin ilacı, bırakın efendim bu sürede siz iyileşmeye bakın böylece mr sorununuz olmaz. gecenin  sabaha varmak istediği bir saatte uykuda olursunuz.

asıl sorun hastanede neyle karşılaşacağım, yaklaşık bir aydır mr hikayesi dinliyorum, makinelerin markalarına kadar da öğrendim sanırım. ama insanların amacı beni endişeye sevkedip mr sırasında bana anlatılan, olmasını beklediğim o korkunç şeylerle karşılaşmayacığım için rahat hissettirmekmiş. bir de böyle bir kılıf söylediler.

umarım sorunsuz geçer. zira kapalı yerde kalma fobim yok ama nefes sorunum var.  herkes kapalı alandan bahsediyor, ama benim nefesim açık alandayken bile bazan bana yetmiyor. bakalım ne olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...