3 Kasım 2015 Salı

Hermes

Ahh Hermes, yalancı Hermes. yalanlarıyla sürekli beni aldatan Hermes. Oysa ne çok bekledim yolunu, ha geldi ha gelecek diyip ayrılamadığım kıyılarda, ne çok dolandım umudun peşinden koşarcasına.

Hermes, haberlerimi yollarımı sana emanet ettim. Sen bir avuç ızdırabı ellerime bırakıp gittin. Benim de ayaklarım hızlıdır inan senin ki kadar, lakin ben yalan söylemeyi beceremem, üstüne üstlük bir de duyduğum her şeye inanırım. İnanmak istediğim için mi inanarım yoksa gerçekten mi inanırım bilmiyorum, ama sonuçta her ikisi de gerçek olur.

Ben varıp gideyim başka dünyalar bulayım istiyorum, sen her defasında yollarımı kapatıyorsun. Yine de geçtiğim yolların haddi hesabı yok, her nehir taşkınından sonra duvarlarımı tekrar ördüm, her rüzgardan sonra taşlarımın arasını sağlamlaştırdım. Gelmesin, geçmesin istedim değmesin bir halin kendi sunturunda giden bir şeye kimse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...