24 Kasım 2015 Salı

Bumerang

Ben öyle içimde  bir demir varmışcasına yürüyordum, demir biraz eğikti ben de yamuktum, bir bumerangı andırıyordum,  ya da yaşlı bir insanı. Yürürken ayağıma bir şey takılmaması lazım, basamak çıkmamalıyım, yokuş bana göre değil gidip de gelemeyen bumerang varsa sebebi bunlardır. Ya da yaşlılık. Zemin kötü, rüzgarsa çok şiddetli.

Sınır boyları, kilit taşları bir parçanın eksik olması halinde çökecek bir yapı. Karışımda bir hata var, beni soldan sağa doğru çevirmeliydiniz düz hesap sağdan sola her zaman kıvamı sağlamaz.

Havzasını yitirmiş suyun uykusunu uyuyuyorum, kimselerin yeşermediği bir boşluk burası çukurunu yitirmiş bir kuyunun sessiz yüreği atmıyor artık. içmde kıştan aldığı enerjiyi bir çağlayana dönüştürecek kaynak var sanki, demiri dövüp dövüp harında suya sokmalı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...