17 Eylül 2015 Perşembe

Yapı

kendime tek kelimelik başlıklar icat ediyorum. Tek kullanımlık kullan at ürünlerinden farklı tabi. Bunlar benim kelimlerim. Kimi zaman bir kelime için cümleler kuruyorum, bazan de aynı şeyi fotograf için yapıyorum. Aradığım kelimeyi bulamadığım da oluyor bazan bulduğum kelimenin anlamını bilmediğim de. Anlamını bilmeden kelimeleri ardı ardına dizdiğimiz de vuku bulmuştur.

Bir bütüne bakıp kendimizi bir yere koymaya çalışmak, bir yere yerleştirmeyi istemek, bunun çabası içerisine girmek. Anlamsız halimizi anlamlı bir bütün içerisinde konumlandırarak anlamlı bir hal alacağımızı varsaymak. Yoksayılmaktan kurtulmak.

Anlamlı katmanlarda yahut anlam kattığımız sokaklarda kendimize başımızı sokacak bir yer aranmak, yıkık dökük eski köşkler, tavandan sarkan bir tahta, kapısı bacası kırık, duvarları yıkılmış her yanını otlar kaplamış bir köşk.

Bir yapı oluşturmaya çabalamak, bir şeyi inşaa etmek, kendimin üzerine bir şey ekleyemiyorum. Anımsayarak ilerliyorum. Uzak diyarlardan bir uğultu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...