5 Eylül 2012 Çarşamba

teknoloji

ah benim teknolojiden anlamayan yüreğim. her şeyi öğrenip de teknolojiden sınıfta kalan yanım. napayım olmuyor, tam anlamıyla olduramıyorum. ama bu bir kabiliyetsizlik göstergesi olarak yahut bir yaşlılık hezayanı gibi anlaşılmasın zira öyle yaşlılar biliyorumki teknolojiden uzak dururlarsa sanki yaşam onları dışlayacak gibi hissettiklerinden olsa gerek canavar gibi teknoloji tüketiyorlar. neyse efenim ben öyle de bir insan değilim.

benim teknolojiyle olan derdin tam olarak teknoloji sevgisizliğinden kaynaklanıyor. sevemiyorum ve benimsemek istemiyorum. bana kardeşlerim hep diyorlarki sen iş yerinde nasıl çalışıyorsun o bilgisayarı nasıl kullanıyorsun - sürekli kendilerini panik düğmesi gibi kullandığım için- onu biliyorum çünkü bilmem gerekiyordu.

ama bugünlerde işler biraz değişti iş yerinde biz de çok teknoloji kullanır olduk, hergün yeni taleplerle benden teknolojik olmam bekleniyor, herseferinde bir telefona sarılıp yahut o dolaylarda bilen birileri varsa onlardan yardım alarak işimi hallediyorum. benden neredeyse excel filan ister oldular, bir takım çizelgeler v.s.

sonunda bir bilgisayar kursuna gitmeye karar verdim, böyle sürekli  yardım çığlıkları atmak, ben teknoloji sevmiyorum arkadaş demek olmuyor. nefretimi, sevgisizliğimi kendi içimde yaşamaya karar verdim.

diyeceksinizki bu ne perhiz bu ne lahana turşusu, hakketten turşu severim hele vitrinlerine bayılırım.

teknoloji açığımı Serdar Kuzuloğlu yazıları okuyarak da kapatmaya çalıştım bir dönem ama olmadı.kabul etmiyor bünye. tabi bu arada turşulara devam edeyim bilim kurgu severim asimov'un öngördüğü gelecek hiç de uzak değil. robot yasaları eninde sonunda geçerli olacaktır, ama en mühimmi sıfırıncı yasa.

tabi bu arada en sevdiğim star wars karakterleri tüm seride yer almasını bilmiş R2-D2 ve C-3PO olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...