9 Eylül 2012 Pazar

leopar deseni

leopar desenini sevmem. ve bunun leoparla hiç bir ilgisi yok. evet bugün bu deseni daha doğrusu leopar desenli kiyafet, aksesuar ve bilimum nesneyi diyeyim sevmeyişim üzerine düşündüm. ciddi ciddi otobüste işe giderken yol boyu bu mesele üzerine düşündüm. yol kısa olduğu için öyle düşündüm düşündüm düşündüm diyemiyeceğim tek düşünceyle işi hallettim , olayı aydınlattım,. ve evet buldum.

bizim ( bizim diyorum çünkü arkadaşlarımın yüzde doksandokuzu da benim gibi bu deseni sevmiyor ) evet başta da söylediğim gibi leoparla herhangi bir sorunumuz yok hatta leopar deseni ile de bir sorunumuz olmadığına kanaat ettim bugün.

leopar desenini sevmememizin tek nedeni bu desenle çok içli dışlı olan kadınları sevmememiz. evet yıllardır bu deseni kullanan kadın tipine katlanamadığımız için, çünkü bu kadınlar haddinden fazla süslü, kokoş ve sevimsizler ve bundan ötürüdürkü leopar desenini görünce kafamızı çevir olmuşuz.yalnız leopar deseninin seksle olan bağlantısını kuramadım bir iç gıcıklayıcılığı bir bişeysi var fakat o nokta bana ulaşmıyor. konu nasıl da leopardan uzaklaştı çünkü olayın müsebbibi  leopar değilmiş,. saçma sapan insan tipi o kadar.

tabi efendim bu saatten sonra leopar deseni kullanacak halimiz yok, bünyede kaşıntı filan yapar nemelazım.

ama ben geçenlerde kaplan desenli bir pijama bir de elbise aldım kendime.  sıradan kaplan renklerinden oldukça farklılar bu arada yalnızca anıştırma var diyeyim. kızıl tonlarında ikisi de ki oldukça güzel oldukları kanaatindeyim zira almazdım.

bir de meşhur bir afrika atasözü vardır bilmem bilir misiniz. "leoparın kuyruğunu tutma tuttarsan sakın bırakma"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...