10 Eylül 2012 Pazartesi

çaycı

kendime bir başlık bulamadım. başlıksız yazı olmaz, o zaman amaçsız insan da olmaz dime. çıktığımız yolun çok yüksek bir şey ihtiva etmesede nihayi bir amacı olmalı, herhalde.

birazdan film seyredeceğim, ama filmi dvd cihazı pek açmıyor, film içini açmıyor ondan mıdır  bilemiyorum artık ama film epeydir izlenmeyi bekliyordu bugün halledeyim diyorum bu işi. ama önce bu yazıyı yazmam lazım belki böylelikle midemdeki çay doluluğu bir parça azalır. nerdeyse üsküreyle çay içiyorum anlayacağınız çorba kasesi kabilinden birşey, çayı çok yapmışım kimsecikler içmiyor, hepsi bana kaldı. artık olmasın, çöpe gitmesin diye herşeyi yiyen silen süpüren anneme döndüm galiba, dayanamıyorum göbek derimin gerginleştiğini hissediyorum.

balkona çıkıp hava mı alsam, ama olmaz kasemde hala çay var o zaman o soğur. soğuk çayı hiç sevmem soğuk kahveyi de sıcak içilmesi lüzumlu gelen şeyler bence. nedir o öyle gençler habire soğuk çay içiyor üstüne üstlük bir de meyve aromalı, aromalı şeyleri de sevmem. bana gerçek lazım.

sanırım çay soğudukça daha çok şişkinlik yapıyor, acaba sıcakken direk biryerlerde mi saklanıyor napıyor. ya da seviye aşımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...