1 Ocak 2012 Pazar

kalan

bu başlık bana değil Leyla Erbil'e ait. şimdilik son kitabının ismi dilerim kendisinden başkaca kitaplar daha. çünkü Cüce adlı kitabını okuduğum zaman böyle bir kitap nasıl yazılabilir demiştim. şimdi yeni kitabını okuyorum ve yinelemek zorundayım böyle bir anlatım nasıl olabilir. kitap çıkar çıkmaz almıştım ama ancak şimdi okumak kısmet oldu diyelim. ve telif yasası vesaire ama kitaptan küçük bir bölümü buraya yazmak istiyorum.

"kimim ve nasıl biriyim
hayatımın neresindeki yaşantıdayım sorarım kendime her gün
sen hangi bilinçtesin lahzen
hangi göklerin bulutlarından yağdın
bu çorağa söyle
son bilinç ölüm olacağına göre
ölüm anındaki bilincin bilinci yazılamayacağına göre
hangi kavşağındasın tinsel gerçekliğin"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...