18 Ocak 2012 Çarşamba

yatak

en güzel yatak insanın kendi yatağıdır, en iyi uyku insanın kendi yatağının bahşettiği uykudur diyorum bir zamandır. ve şaşırıyorum eskiden yani öğrencilik yıllarındaki yatak ve uyku olayına.

insan yaş aldıkça konformist mi oluyor nedir ama bu durumu böyle açıklamak istemem. düzenli bir hayatın getirisi desek benim için daha uygun olur.

zira öğrencilik günlerinde yatağa benzemeyen yerlerde yatak kostümü olmadan pantolon, kazak üstü mont 3-5 kişi bir arada yatardık, duman altı odalarda sabaha karşı ezanla beraber.dolu küllüklerle boş şişelerle  koyun koyuna... bir de teyipte hep bir kaset olurdu gece boyunca dinlenmiş, tekrar tekrar dinlenmiş aynı şarkı vardır bir de,çoğunlukla aynı kaset bizi uykuya da götürürdü çünkü teybi kapatmazdık yatarken, nasılsa kasetin süresi bitince kendini kapatırdı.

sonra ertesi gün ama bizim ertesi günümüz çoğunlukla olmazdı zamanımız boldu öğrenciydik, 48 saati bir gün yapardık block ders hesabı...

ama şimdi başkaca yataklarda ve koltukta uyumalara gelemiyorum döne döne sabahı bulmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...