19 Şubat 2012 Pazar

çoraplı uyku

çoraplarımla yatmaktan tam da vazgeçmiştim benim için çok zor bir karardı. ayaklarımın üşümesine bir türlü engel olamıyordum, çorabın içinde olduğu halde birer buz kütlesi olan ayaklarıma farklı bir yöntem uygulamaya karar verdim.çorabın içinde ayaklarımda hiç bir zaman hissetmediğim ısı dolayısıyla kan dolaşımının hızlı olmadığını dolayısıyla üşümeme hissetmediğim, damarlarımdaki kana pençe atan ısının sebebiyet verdiğini düşünüp çoraplardan vazgeçtim.

bu arada çoraplar ayakkabının içinde gezen türden çoraplar değil elbette , uyku çorabı, yatak çorabı gibi isimlerle kendisine seslenebiliriz.

ben çorapları yatağa girerken çıkarmaya başlayı daha üç beş gün olmuştu ki havaların azizliğine uğradım. koca kara kış geldi çöktü tepeme.ben artık çorabı geçtim yataktan çıkınca giydiğim hırkayı da çıkarmamaya başladım. kararı tam yeni uygulamaya başlamışken bu olacak iş değildi. dün akşam ayaklarım ısınsın diye tambir saat uykusuz kaldım, belki uyuyabilirim deyip tekrar karar vermiştim çorapsız uykuya. değilmiş bana göre değilmiş bu çorapsızlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...