19 Mayıs 2014 Pazartesi

jungle

jungle'a  düştüm. bir evin arka bahçesindeyim. jungleda o kadar çok sürgün var ki, yapraklar dallar, kökler gövdeler birbirine karışıyor.

kim çağırdı beni buraya yoksa ben kendim mi geldim saçım başım dağılmış.

yeni bir yıla başlıyorduk, yeni bir güne. aldı vapur bizi  bir kıyıya bıraktı. epey bir yürüdük, duvarlarla karşılaştık kimi sokak bitimlerinde. tek çıkış yoluna geri sapıp yine yürüdük tepelere doğru. dilekli yollardan geçtik, birbirine dolanmış ipliklerin içinden. çok yürüdük, evveliyatında da uzun bir yürüme geçmişimiz vardı zahar, çok konuştuk, çok susadık.

bir bardağın soğuğu bir sigaranın dumanı güneş denize düştü.

kuzey nasıl çekici, ışıklı ve masalsıysa, jungle'ın gözleri de o denli çekici, parlak ve hayalbazdı.

günler aylar geçti, yıl geçti. jungle büyüdü.

vapur kaçtı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...