3 Ağustos 2013 Cumartesi

taşikardi

ritmim bozuldu. ritim bozukluğu önce ayaklarımda başlıyor. sokağın kapısını açar açmaz, kapının kapanma gürültüsünü duyar duymaz, uçuyor, kaçıyorlar ayaklarım. sokak severler, güneşe doğru koşarlar, ıslanmaktan hoşanırlar. kan tam olarak dolaşmıyor kan'ımca. bir yerlerde sekteye uğradı hayat.

tarifsiz uzayan bacaklarımın yanında, ritmi bozulan ayaklarımın olması da çok normal.

otobüse bindim,ayaklarımı katlayıp bir köşeye koydum, şimdi ritmi bozulan parmaklarım var. görevi ellerim devraldı. yüceler yücesi freud'a mı yoksa lacan'a mı sığınsam. fallus eksikliği, fallus'suzluk, fallus'luluk. yokluk, varlık, hiçlik.


   "naci en alamo"

"hiçlik ülkesinden geliyorum
ne yerim var
ne yurdum
parmaklarımla yangın çıkarırım
yüreğimle şarkı söylerim sana
kalbim küt küt atıyor
aşk için doğmuşum ben
ne yerim var
ne de yurdum
ne de evim var benim"

Not: Tony Gatlif'in muhteşem filminin, o güzel şarkısının sözleri. bu bir flamenko, karalarım nerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...