24 Ocak 2011 Pazartesi

sigarayı bıraktım

sigarayı bıraktım ve bunu herkes bilsin istiyorum. kadir bey'le görüşüp şehrin gerekli gereksiz bütün üstgeçeitlerini, tüm köprülereini ve hatta reklam panolarının hepsini bu bilgiyle donatmak istiyorum.ben her şeyi büyük bir seramoniyle yapan insan bence bunu hakediyorum.

sigarayı bırakmak öyle büyük bir irade gösterisi filan da değilmiş, bunca yıl keyfimi bozamam, aman huzurum kaçmasın, zaten tamamen keyiften içiyorum diyerek kendimi oyalamışım. fazla abarttım galiba bu kadar basit de değil aslında ama mümkün, çelikten iradeye gerek yok, olsa ben yapamazdım biliyorum.

sigarayı bırakmanın yegane faydası yüzüme özellikle göz altlarıma yapılan iltifatların sayısı artmaya başlayınca ben tarafından kayda değer olarak görüldü. gerçi kokusundan oldum olası hoşlanmazdım ama insanlar artık çok kötü kokuyorlar, ben de mi böyle kokuyordum diyorum şimdi. elimdeki giysimdeki kokuların farkındaydım da insanın ağzından ne fena kokuyormuş gerçekten içmeyene eziyet.

hayatımdaki zararlı şeyleri azaltıyorum yavaştan, sanırım yaşlanmanın eşiğindeyim ve burda kalmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...