8 Nisan 2013 Pazartesi

uyku

günlerdir uykuya hasret kaldım diyebilirim. beni uyutmayanın ya da uykumu bölenin ne sebeple bu işi yaptığını da bilmiyorum. tatlı rüyalar bir süreliğine benden uzaklaştı sanırım, zaten olacak olanın rüyama yanaşarak bana ulaştığı görülmemiştir fakat kabus görmek nedir, nerden beslenir. ama böylesi, uykusu olmayanın tatlı rüyası da olmaz dedirten cinsten.

uyku ölümün kız kardeşi, geleceksen yalnız gel.

bu akşam Fikret Kızılok'tan Uyku Kardeşim adlı şarkıyı dinleyerek sakin sakin uykunun kollarına gitmek istiyorum. dinlemek isteyen de buradan ulaşabilir. yapabileceklerim kısıtlı tabi kimsenin yanına uyuyacak bir kardeş  gönderemem.

http://fizy.com/#s/1ajdpq

sandmansiz olmaz tabi. gözümüzdeki çapakların koruyucusu, kardeşi uyku ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...